Jak by to resil SQL profik ????

David Zabensky zabensky na ica.cz
Čtvrtek Březen 28 08:44:54 CET 2002

Honza Pazdziora wrote:

> Jo, ja v tom puvodnim dotazu spis spatroval otazku, jestli PostgreSQL
> umi nahradit ten cron job, tedy opakovane spoustet dany proceduralni
> kod. Neco jako job queues v Oraclu. Cili ze by cely ten management byl
> schovany uvnitr databazoveho systemu.

No mozna pokud to delate pres nejaky skript, jenz bezi na
jinem stroji nez DB a vykonava jednotlive SQL prikazy, by
bylo vhodnejsi to delat pres PLSQL proceduru a tu spoustet z
nejakeho jednoducheho skriptu. Odpadle tak spousta
prenesenych dat po siti a bude to pravdepodobne i rychlejsi.
Navic veskere zmeny delate jen na urovni PLSQL kodu primo v
DB, volani z externiho skriptu je porad stejne. Co vim, PG
nema planovac.