Jak by to resil SQL profik ????

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Březen 28 08:53:56 CET 2002

> Resim nasledujici problem: sbiram v case data o stavu zaríizeni,
> presneji kazdych 5minut pridam do database Postgresql zaznam (cas,
namerena
> data).
> Problemem je mnozstvi vznikajicich dat cca 1MB /24h a tak musim snizovat
> mnozstvi dat, jejich prumerovanim.

Snad moje poznamka nebude tak uplne od veci...
Pracoval jsem jeden cas na pokladnim softwaru. Tady taky prudce rostou
databaze - pribyvaji prodejky a faktury. Resilo se to tak, ze jakmile
program rozeznal prvni spusteni v novem mesici, zalozil novou tabulku, do
ktere se dal sypaly doklady toho mesice. V jejim nazvu bylo i cislo mesice a
roku. Ze stare tabulky se sebraly hodnoty co byly potreba pro ucetnictvi,
vypalila se na CD a smazala.
Mozna by to tak slo i u vas. Po vhodnem casovem obdobi tabulku uzavrit,
zprumerovane hodnoty z ni hodit do jine tabulky a tu puvodni se zaznamy
zazalohovat a smazat.

S pozdravem Zdenek Bohm