=?iso-8859-2?q?Logov=E1n=ED_v=B9ech_DMLp=F8=EDkaz=F9_v=A0PostgreSQL?=?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Pondělí Květen 27 20:03:13 CEST 2002

    KZ>    Prave, ze RULEs bezi pod uzivatelem ktery je vytvoril a
    KZ> triggrey pod tim uzivatelem ktery vyvolal danou udalost

Aha, díky za upřesnění.  Teď si uvědomuji, že RULEs lze vlastně, byť
malinko obskurním způsobem, využít i jako ty "euid" procedury.

    KZ>  Nelze ten archiv vytvaret bokem. Tedy tabulky ktere pouziva
    KZ> aplikace obsahuji jen aktualni data a vedle je kopie tabulky s
    KZ> celou historii tak jak bylo popsano.

Ano, jistěže šlo.  Byl jsem poněkud zablokovaný tím, že ony sloupce
v tabulkách už stejně mám.

Milan Zamazal

--
Free software is about freedom, not about free beer.  If you care only about
the latter, you'll end up with no freedom and no free beer.