Zpomalujici se Pg

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 4 11:30:31 CET 2002

On 01/11/2002, Horak Daniel wrote:

Predne potvrzuji Yenyovu zkusenost (i fakt, ze jsem to probiral s Karlem
Zakem :))

> A opravdu se pouziva index? Co rika EXPLAIN pred updaty, po updatech,
> po vacuum?

Index se dle EXPLAINu opravdu pouziva. Coz je to, co me puvodne nejvice
prekvapilo. Chapu, ze Pg nechava lezet puvodni verze updatovanych zaznamu,
ono to asi neni v transakcnim prostredi jednoduche a tohle bude zrejme
cesta nejmensiho odporu, ale neni mi jasne, proc to musi vest ke
zpomaleni. Pri sekvencnim cteni a nekolika desitkach tisic zaznamu bych
to pochopil, ale takhle me to trochu mate.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka