Vrácení obsahu dočasné tabulky do ASP

martin.novotny na nexum.cz martin.novotny na nexum.cz
Pátek Listopad 8 15:21:24 CET 2002

Dobrý den
Marně ře±ím následující problém: v proceruře na SQL serveru si vytvořím
dočasnou tabulku, naplnim jí a její obsah potřebuju vrátit do recordsetu v
ASP, ale hází to chybu "Operation is not allowed when the object is closed."
Přitom volání procedury z Query Analyzeru funguje.
Ta procedura vypadá asi takto:

create procedure SlevyOsoby
as
create table #Slevy (idSlevy, ....)
insert  into #Slevy (idSlevy, ....
select idSlevy, TypSlevy, Edit, PopisSlevy, CastkaSlevy, Checked from #Slevy
drop table #Slevy

a v ASP čtu RS :

Set rs3 = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
rs3.open "execute SlevyOsoby2 @idOsoby", data, 1, 2
do until rs3.EOF ... a tady to hlásí tu chybu

Pokud je v proceduře select do existující tabulky tak to funguje, ale
jakmile je tam select do dočasné tabulky tak při pokusu o procházení
recordsetu je tam ta chyba. Zkou±el jsem z procedury vyhodit to drop table,
zkou±el jsem měnit parametry CursorType a LockType při otevírání RS ale nic
nepomáhá.

Dělám to úplně blbě nebo fakt nejde vrátit obsah dočasné tabulky do ASP?
Díky moc za jakoukoliv radu.

Novotný

Daląí informace o konferenci Test