soubezne provadeni trigger-funkci

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Pátek Listopad 8 20:04:10 CET 2002

>"Karel Zak" <zakkr na zf.jcu.cz> wrote
>
>  Reknete proc to chcete a mozna se podari najit nejake systemovejsi
>  reseni.

jedna se o problem simultaniho planovani, ktere se musi provadet
v pameti kvuli rychlosti.
Ten planovaci proces si drzi udaje jednak ve forme struktur a
take v ruznych binarnich stromech - tyto jsou jako soubor pristupne
zucastnenym procesum - proto to slovo soubor v mem predchozim postingu.

Pri zmenach v databazei se musi urcite udaje z databaze take promitnout
do dat toho planovaciho procesu. Moje otazka smerovala k tomu zjistit,
co vsechno musim synchronizovat sam a co mi muze odebrat databaze.

Jeste k tomu cteni -> planovaci proces obcas potrebuje doplnujici
udaje, ktere cte primo z databaze vesmes za pomoci primitivnich
selectu ktere vraci temer vzdy  1 radku.

Samozrejme, ze bych byl vdecny za kazdy dalsi napad, jak synchronizovat
data v pameti a v databazi.

zdravim
jan kubik