Problem Oracle sessions

Úterý Listopad 12 17:29:13 CET 2002

On Tue, Nov 12, 2002 at 01:49:53PM +0100, Richard Hrdlicka wrote:

> No a ted jde o to, proc teda neprovede to recompile hned? Proste po

Ale on se provede, pri druhem zavolani uz bude vsechno v poradku. Ta
chybova hlaska pri prvnim pouziti Vam rika, ze jste prisel o data,
ktera jste mel v tech pakages ulozena. Nemyslim, ze jde nejak tuhle
chybovou hlasku vypnout globalne. Pokud vite, ze se to deje jenom na
jednom miste, muzete to obalit osetrenim vyjimky a zavolat to
v pripade potreby podruhe.

> zmene toho baliku to obcas blbne a treba pul hodiny (jak kdy) je to
> bez dodatecne kompilace nepouzitelne... Da se rict, ze po pul hodine
> se to zrejme nejak rekompiluje.

Ale to ted mluvite o tom, ze se Vam pouzivaji postupne z Apache (a
mod_perlu?) vytvorene jednotlive session, ktere postupne zjistuji, ze
se stalo neco spatneho. Tak proste restartnete Apache, at se tech
otevrenych session zbavite.

> Predpokladali jsme, ze kdyz se
> zmeni nejaky package, ze vsechny rozjete sessions to poznaji a vnitrne
> si udelaji recompile daneho baliku ihned, lec realita je jina... Jestli to
> treba nemuze byt tim, ze apache je nastaven aby udrzoval spojeni i po
> vyrizeni requestu (sice je to pouze 15 vterin)

IIRC, tak se na IS MZLU hlavne pouziva persistentni spojeni z mod_perlu
do databaze (je-li to aplikace, o ktere se bavime), to nema s keepalive
az tak spolecneho.

> No, to je problem dodelavani popr. zmen packagu v ostrem provozu.

No jiste, menite tem spojenim kod pod rukama.

> Napriklad funkce nebo procedury tyto problemy nemaji (nebo se mozna
> alespon tak neprojevuji), ze by z toho chodily chybove hlasky

Protoze funkce a procedury neuchovavaji zadna data, mezi volanimi.

> Ted moc nerozumim, chcete naznacit, ze kdyz se zmeni package, tak se
> ztrati veskera tada, ktera ten package prave zpracovava, to snad jeste

Ano.

> dobehne korekne, ne? Nebo si to mozna bajne namlouvam. No a ty data

Ne.			Ano.

> potom co ma zpracovat snad uz nezpracuje, kdyz je v nepouzitelnem
> stavu....

No prave.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...