znovu: meziserverova komunikace (mysql) - sync

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Listopad 21 04:53:03 CET 2002

On Sun, Nov 17, 2002 at 10:06:06AM +0100, Korinek, Jan wrote:
> No, ja bych si asi spis udelal na prijimacim stroji kopii schematu a
> porovnanim vyjel rozdilove scripty. Ty pak naimportoval do zdrojoveho.
> Muzete tak pouzit simple dump a zarove sessny na strojy, nad kterym mate
> plnou vladu.

no, mne ted ani tak nejde o ten format, jako spise o nejaky framework -
to si to vsichni pisou v bashi, kontroluji navratove hodnoty a pak
pousteji transakce a pokud to nejede, tak to hodi do cronu na cekanou?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487