Instalace Ora 64-bit na Solaris 8

Miroslav Kripac kripac na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 28 18:26:14 CET 2002

Milan Sorm wrote:
> Vazeni.
>
> Snazim se o instalaci Ora 9.2.0.1.0 na Solaris 8, oboji 64-bitove verze.

> Podle google muze byt tato chyba zpusobena asi peti ruznymi faktory
> (pocinaje promennymi prostredi az po nejaky setuid bit) - vse jsem
> zkontroloval a chyba zde neni. Ja citim chybu v tom ze spousteny sw 'java'
> je jen 32-bitovy, ale podstrcit od Sunu stahnutou 64-bitovou verzi tomu
> neumim.
>
> Co delam spatne? Musim uzivat jen 32-bitovy Oracle ?

Tohle je zvlastni chyba. Oracle 9.2.0.1 64bit pro Solaris by (na Solaris 8
ne 7) mela bez problemu jet i jit nainstalovat (ja jsem zadny takovyto
problem nemel ani jsem o nem neslysel).

Zkusil bych asi co nejvic vycistit ruzna nastaveni, coz te Jave normalne
pomaha (zrusit nastaveni locales - to by si mel udelat ten skript sam ale
pro jistotu - zrusit nastaveni NLS_* promennych, promazat /tmp od starych
pokusu, vycistit sdilenou pamet (ipcs/ipcrm), pozabijet ostatni javovske
procesy atp.).

Pokud nic z toho nepomuze, tak bych asi zkusil tu novejsi Javu. K tomu by
melo stacit (na Solarisu jsem nezkousel) vyeditovat promennou JRE_LOCATION
v souboru Disk1/install/oraparam.ini.

Pokud ani nova Java nepomuze, tak bych asi zkusil uplne odznovu nainstalovat
Solaris (pokud teda mas uplne cisty stroj), nastavit vsechny doporucene
konfigurace co jsou v navodu a (pokud ani toto nepomuze) zalozit TAR.

Snad neco pomuze.

Miroslav Kripac