Problém s MYSQL

Filip Procházka profix na volny.cz
Čtvrtek Říjen 10 16:42:23 CEST 2002

CASDO

> Sloupec CASOD je holt timestamp a ten se meni, kdyz probehne update vety,
> a ten probehl. Proc se nenastavi i druhy timestamp bych musl vyzkouset
> nebo najit, ale celkem by me neprekvapilo, kdyby tam mohl byt jen jeden
platny
> (nastavovany), protoze mit tam vic jak 1 je celkem nanic.

jo... no jde o to že standartně programuju v PHPKU z čehož přistupuju na
mysql a na takové věci používám bigint do kterého zapisuji
unixtimestamp pokud potřebuju zapsat čas a datum zároveň.

O timestamp jsem věděl že ho mysql umí ale nějak ze zvyku jsem ho zatím
ještě nepoužil (spíše možná proto že jsem důkladně nečetl manuál). Manuály
čtu až když něco nejede tak jak má.

Přivedl mě na tenhle problém kolega programátor, který se ve své Céčkové
aplikaci připojuje na onu tabulku a používá timestamp. Nicméně MySQL převede
čas obsažený ve sloupcích CASOD a CASDO pokud změním typ položky z timestamp
na DATETIME, což by pro něho v céčku bylo asi nejjednodušší na implementaci,
akorát hold bude muset přepsat kus kódu, kde používá timestamp.

Každopádně všem dík za odpovědi.