Sql dotaz

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 31 14:39:59 CET 2002

To je tranzitivny uzaver. To v klasickom SQL nejde spravit. Ale Oracle
ma klauzulu ak si dobre spominam
connect <stlpecOtec> prior <stlpecSyn> start with <pociatocna hodnota>
Pozrite si Oracle documentaciu a hladajte klucove slovo prior.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: hanusiak na sozo.fns.uniba.sk