dotaz na polozku typu timestamp v pgsql

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Září 14 12:05:12 CEST 2002

On Sat, Sep 14, 2002 at 10:24:30AM +0200, Jiri Chaloupka wrote:
> Zatim nevim proc, ale toto mi neprojde pres jdbc...
>
> ale kdyz pak dam
> ...and year(date) = 2002
> dostanu na konzoli:
> NOTICE:  Error occurred while executing PL/pgSQL function year
> NOTICE:  line 4 at SQL statement
> ERROR:  parser: parse error at or near "$1"

Obávám se, že s tím vám moc nepomohu, s PostgreSQL totiž nedělám,
mé odpovědi byly spíš v obecné rovině. Ale rád bych zdůraznil, že
ve skutečnosti jediné správné řešení je to, které jste navrhl hned
na začátku. Každé jiné bude totiž výrazně pomalejší, protože nepůjde
využít index na příslušném sloupci a pro každý záznam se bude muset
vypočítávat nějaký výraz. Bude-li mít tabulka hodně záznamů, bude
rozdíl v rychlosti hodně podstatný.

                                                     Michal Kubeček