Zmena znakove sady pro session Oracle9?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Duben 1 09:33:29 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> Ono je to soucasti jazyka:
>
>         alter session set nls_lang='American_America.ee8iso8859p2';

Variace na toto jsem vcera zkousel, vzdy jsem dosel  akorat k
'ORA-00922: chybějící nebo neplatná volba'. Vami uvedeny radecek
dava stejny vysledek. Ani v definicich jsem nenasel, ze by NLS_LANG
byla u alter session k dispozici. Aspon 'Oracle9i Globalization
Support Guide' o tom cudne mlci.
Jedine funkcne podobne je neco v duchu:
alter session set nls_language='CZECH' nls_territory='CZECH REPUBLIC'
ale nejak dal se mi k tomu uz nepodarilo najit nic na tu znakovou
sadu. :-((
Oracle server i klient 9.2.0.1.0.

	Majkl

PS: Jsem se pri te prilezitosti i dival do lokalizacnich souboru
a docela jsem se pobavil. Treba nasi narodni zvyklosti pro psani
zapornych castek je 'Kc 12345,67-'. :-)