Zmena znakove sady pro session Oracle9?

martin kluvanek kluvanek na tesnet.cz
Úterý Duben 1 11:44:43 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> Neni se cemu divit, kdyz to delaji Indove v Irsku ;-)
Na strojoch co vyrabaju cinani pre japoncov, ktori pracuju pre
americanov, ktori su kontrolovani zidmi?
:)
A pre koho teda pracuje ceske zastupenie ORACLE(R)? Ked sa nedokaze
podivat na tie nezmysly co su tam zvolene?

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)