MySQL + phpMyAdmin

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Duben 2 16:51:45 CEST 2003

On Wed, Apr 02, 2003 at 01:29:20PM +0000, Milan Roubal wrote:

> Ano, dokumentaci jsem cetl, ale nebylo mi z toho vubec jasne jak to obejit.
> Vubec nechapu proc to uz tahle nedela samotny phpMyAdmin - co by bylo
> spatneho na tom kdyby se tam primo ten soubor precetl v tom php ktere to
> tam posila a importoval misto toho aby ho z filesystemu cetlo mysql?

To by pak samozrejme nebyl LOAD DATA INFILE, ale nejaka jina funkce na
strane klienta.

> Je tam nejaka bezpecnostni nevychytanost kterou jsem prehledl?

Dela se to na serveru z duvodu rychlosti. Pokud to udelate na
klientovi, tak to do toho serveru musite dostat typicky pres SQL, coz
znamena spoustu prace. Server muze ten soubor nacist vyrazne rychleji,
protoze parsovani, ukladani do tabulky a vsechny ty veci kolem dela
jeden proces.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...