JDBC a notify/listen

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Duben 3 14:01:57 CEST 2003

	Zdravim,

	Potreboval bych v Javovskem programu pripojenem pres JDBC k PgSQL
prubezne detekovat urcite zmeny v DB a reagovat na ne. Predpokladam ze k
tomuhle slouzi prikazy NOTIFY a LISTEN.
	Na strane DBMS je mi to celkem jasne - pres nejake triggery spoustet
NOTIFY. Za to je mi to ale naprosto nejasne na strane aplikacniho programu v
Jave. Jak se registrovat jako listener a hlavne, jak naprogramovat nejakou
metodu, aby se spoustela asynchronne pri zachyceni notifikace? Jde to vubec
v Jave vyuzit?

	Diky za kazdy tip,

			Ales Zika
			Pelhrimov