JDBC a notify/listen

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Duben 3 14:30:50 CEST 2003

> 	V trigeru muzete volat funkci, ktera muze byt 'implementovana' v
> libovolnem jazyce => i Java, pak bych videl jako nejlepsi RMI, ale

	Opravdu, domnivam jsem se, ze muzu volat pouze proceduru ulozenou na
serveru a tam je mnozina pouzitelnych jazyku dost omezena? O Jave se sice
hodne diskutuje, ale pokud vim, tak jeste jako jazyk pro ulozene procedury
pouzit nejde. Navic tim pustim funkci na serveru a ja poterbuju informovat
klienta, takze by to znamenalo udelat si jeste nejaky "vedeljsi kanal",
kterym by spolu komunikovali.
	Co to je RMI?

> podotykam, ze moznosti NOTIFY, LISTEN neznam, treba na
> jednoduche veci to
> staci... - jako prilis robustni mi to neprislo.

	Ja nepotrebuji nic az tak robustniho, je hlasku, ze se zmenula
nektera data, zbytek uz si zjisti klient sam.

	Diky,

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz