Spici procesy

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Duben 3 13:52:41 CEST 2003

Jan Tichy wrote:

> Puvodne ano, ale odpoledne jsem je vsechny prepsal
> na mysql_connect. I tak tam stale az do predchvile chodila
> dalsi spojeni, ktera tam pak visela.

** No to neni problem za predpokladu, ze Apache je hodne vytizenej a ma
spusteno hodne childu. Pak ty potomci co maji navazany persistentni
spojeni ho uz navazany maji a ty ktero zrovna vyrizuji pozadavek na
databazi a jeste nemaji persistentni spojeni si spojeni navazou.

*** Hmm.. mas to sam pro sebe?

HOnza

--