fulltext v mysql

Martin stuchlim na student.fsid.cvut.cz
Pátek Duben 4 11:40:39 CEST 2003

Tak sem to prozkoumal a zjistil, že to umí tak na půl. Jako zastupný znak je
*, ale jde přidat jenom na konec slova, ne na začátek.
Takže používám "LIKE" a funguje to taky.

--
Martin

"Michal Konecny" <michal.konecny na medianet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:b6jb15$1mdf$1 na ns.felk.cvut.cz...

---