PL/pgSQL - parametr funkce typu record

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Duben 16 09:05:40 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 11:31:52PM +0200, Jiri Borik wrote:
> Navic 'returns setof' mi v 7.1 nechodi, jsem trochu pozadu. Co znamena to
> next v 'return next ome;' ?  V dokumentaci 7.2 jsem take nic takoveho
> nenalezl.

 Musite se z historie posunout do soucasnosti, tedy 7.3 :-)

 "return next" umoznuje funci postupne po radkach pridavat do bufferu
 ktery je po finalnim ukonceni funkce vracen jako standardni tabulka.
 Pak lze takovou funkci pouzivat i napriklad ve FROM na misto opravdove
 tabulky.

 Co jsem zkousel tak s tim 'NEW' mate asi pravdu, ze jako parametr
 dalsi funkce je to nepouzitelne.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/