Trideni v MySQL

Bc. Radek Krejča radek.krejca na ceskedomeny.cz
Úterý Duben 22 09:41:02 CEST 2003

Dobry den,

  omlouvam se, neodepsal jsem, ze mi to uz chodi. Chyba byla v tom, ze
  ze jsem si tam sice nandal testovaci data v iso-8859-2, ale pak jsem
  si je prepsal ve win1250.

  Takze mohu rici, ze to chodi a za rady diky.

  Radek

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejča