Oracle DB server pro linux

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Úterý Srpen 12 12:47:14 CEST 2003

Zdravím konferenci,

Sháním instalační CD db serveru Oracle (testovací verze) pro linux. Nebyl
byste někdo ochoten udělat mě kopii a poslat jí poštou?
Volal jsem na Oracle Czech, kde mě nabídli buď stažení z inetu nebo zaslání
CD poštou. Na download bohužel nemám rozumné připojení a poštou to posílájí
z Irska a tak to stojí 1400,-.
Proto sháním někoho, kdo to již má, aby mě to vypálil. Potřebuji nějakou
verzi, která pojede na RH Linuxu 6.x nebo 7.1 a nebudou problémy s
instalací. Kdesi jsem četl, že dobře se instaluje oracle8162ee_tar.gz, ale
netrvám přímo na této verzi. Pokud jste někdo ochoten to tak za 300,-
poslat, dejte vědět.

Petr Poláček
Správce IS FÚ v Hustopečích
Tel.:519 404 310