Oracle DB server pro linux

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Srpen 22 12:31:18 CEST 2003

On Mon, Aug 18, 2003 at 02:43:31PM +0200, kluvanek martin wrote:

> Ani tie uzle, ktore routuju TCP/IP medzi mnou a oracle neporusuju predsa
> licencne podmienky, takze ked sa jeden paket o velkosti 650MB bude routovat
> prostrednictvom ineho media ako drat (CD-R) je to vsetko vporiadku, nie?

Prosím? Mohl byste, prosím, objasnit ten geniální trik, pomocí něhož
pošlete pomocí TCP/IP paket dlouhý 650 MB, když maximální délka IP
paketu je 65535 B (a v praxi stejně přes většinu tras neprotlačíte
delší než přibližně 1500 B)? Pak by mne také zajímala ta geniální
metoda, jejímž prostřednictvím dokážete přenášet pakety přes CD-R, aniž
byste překročil maximální možnou hodnotu TTL (255 s). Zkuste si, prosím,
přečíst RFC 791 (http://www.ietf.org/rfc/rfc0791.txt), pokud možno dříve
než budete vymýšlet podobně krkolomné (a nesmyslné) konstrukce.

                                                          Michal Kubeček