Oracle DB server pro linux

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 25 08:09:54 CEST 2003

On Mon, Aug 25, 2003 at 07:51:18AM +0200, Jan Serak wrote:

> Zastoupit se lze kdykoli kymkoli, ale ten ZASTUPCE musi verohodne
> dokazat, ze SMI delat pravni kroky JMENEM ZASTUPOVANEHO. Chtel bych

Pokud jsem soukromy subjekt, tak kdyz reknu, ze budu jednat jenom
s jinym soukromym subjektem a nikoli s jeho zastupcem, tak jsem
porusil prava toho druheho subjektu? Tedy jiny soukromy subjekt ma
pravo, aby se pri jednani se mnou mohl nechat zastupovat, i kdyz to ja
nebudu chtit?

> videt, jak se zde diskutujici "legalni" zastupci skrze www.oracle.com
> prokazou. Plnou moci s notarskym overenim? ;-)

Zde diskutujici uz to zkroutili tolikrat dokola, ze bych se nedivil,
kdyby jim z toho vyslo, ze jediny, kdo ma pravo prodavat software
firmy Oracle, jsou oni sami.

Mimochodem, nikdo z nich mi zatim neodpovedel na otazku, _proc_ v te
licenci ten inkriminovany bod vlastne je. Co asi puvodce te licence
tim bodem zamyslel.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.