Oracle DB server pro linux

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 25 12:24:24 CEST 2003

On Mon, Aug 25, 2003 at 12:08:30PM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> To byste se mel zeptat pravni kancelare, ktera pro Oracle tenhle
> odstavec psala. :-)

Ne, myslim to jinak: lidi tady vytvareli konstrukce, jak tu podminku
splnit. Jak predat ten software treti strane a pritom aby to nebylo
predani treti strane. A ja se ptam: ktere jednani je tedy podle jejich
nazoru to, na ktere se veta

	You may not make the programs available in any manner to
	any third party.

vztahuje? Co uz by nebyli ani oni schopni se svym vykladem reality
(ktery se lisi od meho a pravdepodobne i od vykladu Oraclu, ale to je
ted vedlejsi) tolerovat? Vychazime-li z predpokladu, ze ta veta tam
neni uplne nahodne, a vychazime-li z toho, ze spouste lidi pripada
legalni nektere jednani, ktere v dusledku vede na predani toho
softwaru treti strane, tak ktere predani je vlastne touto vetou
pokryto? Z jejich pohledu.

(Jeste tady je skupina lidi, kteri chapou, ze predani tak jak je
planovano neni legalni, ale delaji to v ramci vyssiho principu
mravniho nebo boje proti necemu nebo za neco. O ty ted nejde. Jde
mi o ty, kteri is mysli, ze ten jejich postup je pravne v poradku.)

Hmmm. Asi uz jsme dalece off-topic, byt se nam porad dari drzet tady
jmeno dodavatele databazoveho produktu. Takze pokud nechcete nadale
zaplnovat konferenci, muzete mi psat soukrome. Jestli se dobereme
jeste k necemu, tak pak poslu shrnuti.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.