Stabilita MySQL versus PostgreSQL

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pondělí Srpen 25 17:08:01 CEST 2003

In article <188250586824.20030825153254 na glux.cz>, Stanislav PETR
- GLUX.cz wrote:
> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, jake mate zkusenosti se stabilitou MySQL a
> PostgreSQL na platforme Windows? Jedna se mi o stredni zatez cca 20
> dotazu/sec. Vsechno jsou jednoduche dotazy vatsinou na jednu tabulku
> (vyjimmecne join max 3 tabulek).
>
> Co doporucujete?

Pro windows bych asi PostgreSQL nedoporucil. Pro win32 stale existuje
nekolik verzi pocinaje cygwin verzi, pres mamuta
(http://www.commandprompt.com/entry.lxp?lxpe=147), ktera ma pohodovou
instalaci pro win az pro tezce komercni http://www.dbexperts.net/. Mamuta
mam nainstalovaneho, zda se, ze chodi dobre (musi si tam clovek trosku
pohrat s jejich konfiguracni konzolou, ktera je v jave). S cygwinem jsem si
zkousel hrat na jare, ale dost dobre to neslo. Mnohem jednodussi bylo
pouzivat PostgreSQL skrz wmware. Obecne se da rict, ze aplikace, ktere jedou
nad cygwinem jsou dost pomalejsi nez jejich nativni verze AND neslysel jsem,
ze by nekdo pouzival PostgreSQL nad win (tudiz tezko muzu rict cokoliv o
stabilite pod windows) => nejspis bude lepsi pouzit MySQL. Pod windowsama je
ale nativne funkcni Firebird, takze kdybyste Vam MySQL nestacila muzete se
podivat na www.firebird.org. Pro Linux bych nevahal :->

Pavel Stehule