Jak udelat v mysql sekvence?

Jan Vrana corydoras na freemejl.cz
Čtvrtek Srpen 28 10:05:48 CEST 2003

>"Michal Samek"
>postgresu bych udelal jednoduse sekvenci, ktera by na jednom
> stroji zacinala od 1 a na druhem treba od 100000 a ta sekvence mi udrzi
> spravne cislovani.
[Honza Vrana]
Staci kdyz na druhem  stroji ktery nezacina od nuli prvni zaznam inzertnete
rucne a pole s AutoInkrementem vyjimecne vyplnite s vami pozadovanou
pocatecni hodnoutou. Databazetento zaznam zapise a dal uz se inkrementuje od
ni. Myslim ze muzete tento zaznam okamzite smazat a bude to fungovat uz od
nej.

Nemuzu to v dokumentaci najit ale sem pevne presvetcen ze mysql umoznuje
nastavit pocatecni ID autoInkrementu...

s pozdravem Jan Vrana

--
PS: Doufam, ze jste se pobavili nad moji gramatikou, ale nekamenujte me, ja
lip psat neumim :-))