PostgreSQL 7.4 a time zone

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Středa Prosinec 10 10:53:39 CET 2003

Ahoj,

prave se snazim prejit z pgsql 7.3.2 na 7.4 a mam problem s casovymi zonami.
Mam vstup z uplne jine aplikace, kde jsou casy v GMT. Dosud jsem importoval
tato data prikazy:

set time zone 'CEST';
copy tabulka from 'file.txt';
vysledkem bylo, ze v polich typu 'timestamp with time zone' jsem mel spravny
cas, respektive select mi vracel mistni cesky cas a to jak v lete tak v zime
spravne.

Ted testuji tu verzi 7.4 a ten mi zarve, ze nezna zadnou zonu 'CEST', nezna
ani 'CETDST', ackoli obe tyto zony jsou uvedeny v dokumentaci. Pokud dam pred
tim importem zonu 'CET', tak se to sice naimportuje, ale vse se mi zobrazuje
v GMT.

Jeste to upresnim:

psql 7.3.2:

file.txt:
STROJ|2003-06-10 02:00:51.000000
STROJ|2003-12-10 02:00:51.000000

set time zone 'CEST';
copy tabulka from 'file.txt';
set datestyle to 'german';
select * from tabulka;
 STROJ    | 10.12.2003 03:00:51 CET
 STROJ    | 10.06.2003 04:00:51 CEST

jak vidno, spravne se prepocital letni cas (posun o 2 hodiny) tak i zimni
(posun o 1 hodinu).

A presne toto bych potreboval aby mi fungovalo i pgsql 7.4. Jenze ten nezna
'CEST' a pokud pouziji 'CET' tak se casy neprepocitaji.

Tusi nekso co s tim ?

--
Zdraví
Petr Vejsada