Vyreseno (castecne) : PostgreSQL 7.4 a time zone

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Prosinec 10 12:52:48 CET 2003

Asi tam bude nejaka chybicka. Mam 7.5 a chova se to uplne stejne. Jsou
urcite zony, ktere nelze prikazem SET nastavit.

testdb011=> set TimeZone TO 'CETDST';
ERROR:  unrecognized time zone name: "CETDST"
testdb011=>

ovsem

testdb011=> select current_timestamp at time zone 'CETDST';
          timezone
----------------------------
 2003-12-10 14:02:39.984514
(1 řádka)

a opacne

testdb011=> set TimeZone TO 'Europe/Prague';
SET

ale

testdb011=> select current_timestamp at time zone 'Europe/Prague';
ERROR:  time zone "europe/prague" not recognized

Podivam se do zdrojaku, pravdepodobne se pouziva jiny mechanismus pro
urceni casove zony

Pavel