Ciselna rada po uzivatele

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Prosinec 17 12:53:51 CET 2003

Dobry den

Zkuste napsat vic, netusim jakou mate databazi, co chcete delat s temi
cisli. Obecne by se to mohlo vyresit asi takto

BEGIN
  SELECT cislo FROM tab WHERE id=neco FOR UPDATE;
  UPDATE tab SET cislo = CISLO + 1 WHERE id=neco;
COMMIT;

Pavel Stehule