Sorting v Pg 7.2.3

Pátek Únor 21 13:40:09 CET 2003

	Zdravim,

	setkal jsem se se zajimavym oriskem. Mam databazi, ktera ma nastaveno
kodovani LATIN2. Ovsem pri sorteni textovych policek (typ TEXT) sorti
vzestupne napr. takto:

  [74.38.244.167]
  747jetmail.com
  [79.38.32.22]
  [80.25.212.42]

	A ja pozaduji, aby to byl zcela jinak...:

  [74.38.244.167]
  [79.38.32.22]
  [80.25.212.42]
  747jetmail.com

	V podstate eng-'ASCII' sort... - ta leva hranata zavorka se 'jakoby'
nebere v uvahu...:-(

	Zkousel jsem nastavovat CLIENT_ENCODING apod., ale nevedlo to k
uspechu, lze to resit jinak?