Open Source nastroje pre Oracle (alebo PostreSQL)

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Čtvrtek Leden 30 18:20:33 CET 2003

Zdravim,

asi pred mesiacom sa tu spomenuly dva Open Source nastroje pre Oracle
a sice dbman a Orac . Vtedy som si to zabookmarkoval, ze sa na nich
pozriem neskor. Dnes som ich obidva vyskusal a som z nich dost sklamany.
Mozna je to ciastocne sposobene mojou neznalostou ich pouzivania.
Ale ani v jednom sa mi nepodarilo najst moznost editovania PL/SQL
procedur. Praca s triggerami ani nevravim. A tiez celkovy dojem
bol dost zly. Podotykam, ze som skusal
dbman 0.1.0
Orac 1.0.0 ( Orac 1.1.36 nesiel na Perle 5.6.1)

Preto by som sa rad spytal ci niekto nevie o nejakych dalsich
nastrojoch na Oracle.

Dik

P.S. ked uz som pritom, rad by som sa dozvedel aj o nejakych nastrojoch
pre postgreSQL.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk