Archiv konference

Neděle Červenec 6 15:23:26 CEST 2003

On Sun, Jul 06, 2003 at 03:21:36PM +0200, Stanislav PETR - GLUX.cz wrote:

> Kdyz jsme u toho, mohl by mi nekdo prosim poslat archiv konference v
> nejakym rozumnym formatu (*.eml, unix mailbox, ...)?

Hmm, myslíte jako použití toho odkazu "Stažení této části archívu ve
formátu gzipped mailbox" na uvedeném URL? Nebude jednodušší, když si
to prostě stáhnete sám, než aby to někdo stahoval pro Vás a pak Vám to
posílal mailem?

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.