kontrola datumu

Úterý Červenec 8 12:04:01 CEST 2003

On Mon, Jul 07, 2003 at 04:41:48PM +0200, Petr Vileta wrote:

> nereagovala na vracene false.
> Ted z hlavy nevim, ale je to tusim na www.oskar.cz v nejakem formulari. Kdyz
> si zobrazite zdrojak, tak tam <input type"submit"> proste nenajdete. Takze
> pokud mate vypnuty JS, nebo browser, ktery ho vubec nema (Lynx), tak si
> proste neskrtnete :-)

Ale tohle je přece něco jiného, než o čem psal kolega Kořínek. Pokud
je submit proveden pouze JS, tak Vaši uživatelé mají samozřejmě
problém. Pokud ale na submit tlačítku máte onsubmit handler, který
případně provede validace, tak aplikace bude fungovat v obou
případech. Akorát v případě vypnutého JS holt na server případně
přijdou nekorektní data, takže to bude třeba zpracovat a vygenerovat
chybové hlášení na serveru a bude to znamenat jeden round trip na
server navíc.

Už jsme v cz.comp.databases.misc dost off topic.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.