Platnost zaznamu v ciselniku jeste jednou

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Červenec 21 12:00:53 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 11:51:44AM +0200, "Zíka Aleš, Ing." wrote:

> 	Myslel jsem, jestli bych si nepomohl zavedenim systemu od-do, kdy by
> kazdy zavodnik mel jedno stejne jedinecne ID od narozeni az do smrti, ale
> zatim mi to tak ani moc nepripada. Zjednodusim si vypocet zebricku a
> zkomplikuji hlidani RI u startovky.
>
> 	Ma nekdo nejaky jiny napad?

Už jsem ho tu jednou popsal, zaveďte si druhou tabulku. V jedné budete mít
"instance závodníků", ve druhé závodníky. Při změně údajů zůstane identita,
ale zavede se nová položka do tabulky instancí. Při tvorbě žebříčku pak
prostě dáte 'select sum(POINTS) ... group by IDENTITY'.

                                                            Michal Kubeček