MySQL -> MS Access

Josef Pinc josefpinc na atlas.cz
Středa Červen 4 18:45:45 CEST 2003

On Wed, Jun 04, 2003 at 02:53:28PM +0200, Bronislav Mocek wrote:
> dobry den vsem,
>
>   nezkousel jste nekdo spravovat databazi v MS Access vytvorenou v MySQL ?
>
>   podarilo se mi pres ovladace ODBC propojit "vzdalene" tabulky, ale jen v nekterych se mi dari menit data, struktura tabulek nikde, pokud mate nekdo zkusenost s timto, prosim o nakopnuti spravnym smerem :)
>
>   diky
>
>   Brona Mocek

V Accessu nedelam, ale zkuste se juknout na http://myaccess.fsn.net

Cituji autora:
Overview
********
MyAccess is an AddIn for Access 97 / Access 2000 to manage MySQL
Databases from within MS Access.
MyAccess has an Access-like database window and allows you to create,
modify and view MySQL-tables without any knowledge of SQL.

--
Josef Pinc

Někteří z tvých přátel tě chválí, někteří tě haní; přidrž se těch, kdo tě
haní, a straň se těch, kdo tě chválí.
		-- Talmud