Prohlizeni struktury v PgSQL

Kotala Zdeněk Zdenek.Kotala na Mius.cz
Pondělí Červen 16 09:07:23 CEST 2003

Resil jsem naprosto to same. Problem je v tom, ze kazdy uzivatel ma
standardne pristup
k systemovym tabulka. Vhodnym nastavenim pristupovych prav k nim se da
omezit
pristup k metadatum, ale bohuzel se tim omezi pristup ke vsem databazim,
vcetne te spravne.
Coz ve vysledku znamena, ze nektere operace - tusim select z tabulek bude
fungovat, ale
uz i z insertem muze byt problem. Takze ve vysledku je to nepouzitelne.
Na jine reseni jsem bohuzel neprisel.

		S pozdravem Zdenek Kotala