Pouziti autoincrementu

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Čtvrtek Červen 19 08:11:01 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> [...]
> proste z toho duvodu, ze existuje jiny clovek s tymz rodnym cislem, nebo
> ze zena ma "muzske" rodne cislo atd.). Pokud se ale tento identifikator
> ma menit v mnohaterabytovych datovych skladech, je de facto nemozne
> zachovat konzistenci dat. Naopak, kdyz novy "clovek" zavadeny do IS
> dostane nejaky umely primarni klic (ktery se pouziva jen uvnitr
> databaze, ale ani obsluha IS ani onen clovek ani zadna treti strana jej
> nezjisti), tak data v datovych skladech jsou naprosto anonymni do doby,
> dokud se nekdo nepovolany nedostane k registru lidi.

Pocul som dokonca o jednej nemenovanej USA firme ze v rozsiahlev
databazi klientov pouzivali ako kluc tlf cislo.
Mali problem pochopit, ze nie kazdy clovek v CR musi mat svoj unikatny
tlf....

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)