Pouziti autoincrementu

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 19 11:18:58 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 01:23:30PM +0000, Kouba Tomas wrote:

> mate zcela nepochybne pravdu. Ja jsem ten ktery se puvodne tento dotaz
> vznesl a dospel jsem k nazoru, ze mate uplnou pravdu az na to, ze klicove
> slovo AUTO_INCEMENT v MySQL je bohuzel ptalforme zavisle (myslim platformu
> SQL stroje). Proto je trochu slozite napsat pomoci JDBC prenositelnou
> aplikaci.

Ano, presne tohle jsem se snazil vyjadrit. Od toho Vaseho puvodniho
platforme nezavisleho pozadavku (a tady souhlasim, neni to jednoduche
a mnou doporucovany postup je vyrobit si na podobne veci podporu na
aplikacni urovni, neco jako id = create_new_invoice() nebo id = new
Invoice()) jsme se ale postupem dostali az k propagaci LOCK TABLES
reseni na neco, co se ma delat s pouzitim nativnich prostredku
databaze. A v tom pripade mam vzdy snahu uvadet veci na pravou miru,
protoze pak si nekdo podobnou radu najde v Googlu (je to prvni odpoved
v threadu a dalsi odpovedi uz necte) a pouzije to misto aby se
podival, jake ze nastroje mu konkretni databaze dava. A pak tady
musime odpovidat na otazky, proc se to pri zvysene zatezi chova blbe,
nebo mi dokonce takovi lide prijdou na projekt a ja jim musim tyhle
navyky slozite mlatit z hlavy. :-))

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.