Pouziti autoincrementu - ukrok stranou

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Červen 20 11:55:09 CEST 2003

Petr Vileta wrote:

> Popisu muj zpusob a asi zase vyvolam flamewar, ale ... :-)
> Ja to opravim v adresari, ale zaroven do faktury doplnim ID odberetele, ale
> take jeho plnou adresu, kontaktni osobu a co potrebuji. Kdyz tisku opis
> libovolne stare faktury, pouzivam zasadne udaje z faktury a tim mam
> zajisteno, ze se vytiskne skutecne opis s puvodni (starou) adresou. Naopak
> kdyz chci zjistit "kdo toho od nas nejvic bere", vezmu seznam faktur podle
> ID zakaznika, ale zobrazim adresy z adresare, tedy ty skutecne aktualni.
OK, suhlas, ale to vobec nesuvisi s volbou ci na identifikacny atribut
pouzit generovane hodnoty alebo hodnoty, ktorym dal uzivatel vyznam.

A tyka sa to i viacerych bodov v predch. msg.
Nezda sa mi dobre ked sa na spojovanie zaznamov v relaciach pouziva
nieco, ktoreho hodnota ma priradeny vyznam a este k tomu by sa mohla menit.

Ano,da sa kobra drazdit i bosou nohou...
:)

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)