Insert ID

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Červen 20 14:24:15 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> Takhle by se to taky dalo delat.

> No, snad vice, co Vase aplikace dela. :-)
Archivuje to baliky dat z nejakych podriadenych PC (ako bfile)
Najprv sa to dozvie, ze nieco bude tak zalozi record v tab.A (su to
parametre merania, kedy to bolo preco to bolo...) a po case dorazia i
samotne data a bfile zaznam i s pomocnymi informaciami
(namereno/ulozeno/smazano/archivovano, kdy se to ma smazat nebo
archivoat atd).
So samotnymi datami (racord B) je mozne potom este manipulovat (data
bfile zmazat, presunut, archivovat) kdezto s A uz nie.

Proces c1 insertuje do tabulky A a po chvili i do B.
Ostatne procesy tabulku A len citaju ale mozu updatovat data v B.
Preto je to rozsekane na tab A a B, pretoze kazdy proces je iny uzivatel
a mozem ich obmedzovat i na zaklade prav k tabulkam.

> Pravdepodobne hledate insert ... returning, ktery udela presne to co
> pozadujete, tedy vrati out promennou vlozenou hodnotu konkretniho
> sloupce.
Ano vratilo by to bud ten ID alebo aspon ROWID, lenze zatial moje
patranie na http://download-west.oracle.com/docs/cd/B10501_01/index.htm
je bezvysledne.
:-~
Existuje nejaka standardna zalezitost alebo treba nieco bastlit?
Moze INSERT nieco vracat?

S pozdravom

Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)
TES s.r.o
Testovani Energetickych Systemu (Testing of Energetical Systems)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)