Insert ID

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Červen 20 14:43:42 CEST 2003

Zdenek Prchal wrote:

> Hm, jsou pripady (obvykle, kdyz se snazite o co nejvetsi zobecneni popisu
> nejakych objektu),
> ze ta tabulka vychazi _dost_ prazdna. Ve spolecne tabulce (s PK) je dejme
> tomu jen
>
> PK, Nazev, Typ
>
> no a obsazeni dalsich sloupcu (s dalsimi atributy objektu) se lisi prave
> podle toho
> o jaky typ objektu se jedna. Jsem doufam dost dalek toho, abych pocital
> kazdy obsazeny
> bajt jako kolega Vileta <g>, ale neprisel jsem na uspokojive reseni tohohle
> [...]
No tak to sme na tom stejne.
Asi to bude vec kompromisneho riesenia.
Som vzdialeny pocitania kazdeho byte zaznamu.
Aj ked priznam ze netusim ako to skladuje Oracle, mam pocit, ze ten si s
tym hlavu moc nelame, meter sem meter tam, preco by nemohol na pocitanie
prezidentov pouzit number(38).
Viete niekto ako vlastne uklada zaznamy?
1)cisla uklada v nejakom pevnom binarnom formate alebo ako ciselne
stringy(takze cislo 1 zaberie ine miesto ako 10000000)?
2)pakuje nejak hodnoty? (samozrejme varcharxxxx asi ano)

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)