Insert ID

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Červen 20 15:46:40 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> [...]
> pravidel pro alokaci a uvolnovani extentu (napr. o kolik procent ma byt
> kazdy dalsi naalokovany extent vetsi nez predesly, jaky maximalni pocet
> extentu ma pravo segment naalokovat, z kolika procent musi byt minimalne
> vsechny extenty segmentu naplnene, aby se naalokoval dalsi extent, z
> kolika procent musi byt extent prazdny, aby melo cenu uvazovat o tom,
> jestli by neslo data presunout do jinych extentu a uvolneny extent
> dealokovat, no je toho halda).
>
> Proto pokud se chcete zaobirat otazkou, nakolik je Oracle rozezrany, tak
> nezbude nez se zacist napr. do Oracle Concepts.
Diky za prednasku, skusim si v tom spravit jasno.

Trochu mi to pripomina jeden salovy siemens (1988) kde pri kazdom
appende zmizla jedna volna stopa z disku. :)
Vsetko pre rychlost.

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)