Pouziti autoincrementu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 21 01:13:51 CEST 2003

> Opravdu? Jestli se skutecne prideli dalsi cislo, tak by to byla chyba
> MySQL. Kterou "novou verzi" mate na mysli?
Protoze jsem konzervativni, tak jsem pred casem presel z MySQL 3.23.44 na
3.23.54 :-)
Ale kdyz jsem psal tu predchozi zpravu, tak jsem to zkousel pod Windows v
PerlBuilderu a po odeslani zpravy jsem zjistil, ze se mi PB rafnul, zustakl
mi viset jeden proces s Perlem a nakonec mi nezbylo, nez restartovat Wokna.
Takze to mohlo byt take jen "momentalni zatmeni mysli Windows", jeste to
vyzkousim jednou a pak na Linuxu, zda to byla nahoda, nebo je to bug.
--
Petr