Pouziti autoincrementu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 21 01:52:09 CEST 2003

> A ta operace "smazani dokladu" je ucetne co?
Ucetne nic, zde se jen predpoklada, ze clovek proste udela preklep a aby
ucetnictvi nebylo z 30-50 procent plne dokladu "stornovano - preklep", tak
se toleruje smazani posledniho zaznamu. Predpoklada se totiz, ze uctujici je
treba i dobry ucetni, ale naprosto neznaly v pouzivani PC.

> Verze MySQL 3.23.42. Pokud se Vam to chova jinak, je to chyba. Pokud
> mate nejnovejsi doporucovane verze MySQL, pouzijte mysqlbug a chybu
> nahlaste.
Viz jina zprav, jeste to jednou otestuju.

> Proc je typ_dokladu u pohledavky a ne u dokladu?
Protoze uctenek je jeste vic a jejich "zahlavi" obsahuje jine udaje (mene)
nez faktura, tak jsou v samostatnych tabulkach (uctneky a polozky_uctenek).
Proto je u pohledavek typ dokladu. Jednak abych ho mohl zobrazit, jednak
abych vedel v ktere tabulce to am hledat.

> insert into faktury values (null, 'nejaka', 'zakladni', 'data');
> select last_insert_id();
No presne takhle  jsem si to predstavoval, jenze mi to nejak nefunguje.
Otestuji a pripadne budu reportovat bug.

--
Petr