Pouziti autoincrementu

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Středa Červen 25 13:28:18 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> Ja pracuji na systemu, kde takove veci zasadne kopiruji v terminalu
> mysi. :-)
Ale predsa OPRAVDOVY programator opravuje priamo strojovy kod programu
tak, ze poucena osoba prostrednictvom pokynov cez telefon pomocou hexa
editoru prezera, cita obsah obrazovky do telefonu a opravuje podla
pokynov programatora.

> Rikejte spis skalovatelne. :-)
Skalovatelne pre mna nieje dost human perceivable. ;-)

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)