jak z toho ven

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Červen 26 12:22:37 CEST 2003

On Thu, 26 Jun 2003, Honza Pazdziora wrote:

> Nereste to. Interne pouzijte integer generovany auto_incrementem, ten
> identifikator uzivatel nikdy neuvidi, a navenek nechte uzivatele
> registrovat se emailem. Tedy, pokud Vam samozrejme zase nevadi, ze
> budete muset udelat select nebo dotaz do cache na prevod emailu na
> interni id.

Celkem by me zajimalo, jestli jsou nejak vyhodne transakce u toho dalsiho
zjistovani id, tedy v situaci, kdy cisla dojou, a musi se tedy pridelit
jiz nejake existujici. Je zde nejaky rozdil mezi zamcenim pro cteni
(u myism tabulky), nebo transakci (u innodb tabulky)?

Nejde mi o to vyvolat flame 'mysql a transakce', jen o tento modelovy
pripad. Ja rozdil nevidim, ale nejsem si tak docela jist, jestli nevidim
spatne;)

--
Ondrej Koala Vacha