jak z toho ven

Korinek, Jan jan.korinek na hp.com
Pátek Červen 27 01:14:37 CEST 2003

No, já bych uvažoval o čemsi, jako je access log, tedy IP adresa, ze které se uživatel loguje (vždy) a tak dál (co vás napadne).
Jistě někdo namítně, že se jedná v podstatě o indicie, ale pokud dojde ke sporu, tak věci jako přístupy přes anonymizery a tak dál napovídají, že na tohoto ptáčka si musíte dát pozor.
Většina lidí IMHO má pravidelné zvyky, které se nijak zvlášť nemění. Ale jak jsem již psal, toto všechno jsou jenom indicie a jako takové je nutné je brát s rezervou.
Nicméně provozovatel by si měl někde do podmínek soutěže dobře zakotvit i možnost přezkumu a odmítnutí vyplatit výhru v případě důvodného podezření z manipulace výsledků ze strany účastníků.

Honza