jak z toho ven

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Neděle Červen 29 08:28:35 CEST 2003

On Sat, Jun 28, 2003 at 17:39:42 +0200, Petr Vileta wrote:

> Proboha na cem to jedete? Na mem Celeru 633MHz mi jen vygenerovani 1 milionu
> retezcu a zapsani do souboru trva asi 1/2 hodiny :-) Kdysi jsem zkousel
> nejaky programek, ktery pres brute force method zjistoval heslo zaZIPovaneho
> souboru. Vytvoril jsem zip s heslem 10 znaku a bezelo to 8 hodin.

Řekl bych, že to jede na průměrném stroji, stejně jako já. Na mém
PIII/450MHz trvá v Perlu MD5 na 1000000 řetězců s výstupem base64:

  délka 10:    24.8s
  délka 256:   36.0s

Z celého cyklu zřejmě nejvíc času zabral print, protože po jeho odstranění
se rychlost zpracování zdvojnásobila, časy tedy byly poloviční.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz