Transakce - kdo poradi

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Březen 26 15:26:44 CET 2003

On Wed, Mar 26, 2003 at 02:58:12PM +0100, Jan Serak wrote:

> Samozřejmě, že může.

> Takhle obecně to žádná databáze nezajistí.

 Umite si v takovem pripade predstavit vygenerovani nejake slozitejsi
 sestavy ktera neco v DB pocita? Napriklad nejaky primer ke kteremu je
 nutne pouzit vice jak jeden dotaz. Jak psal Honza P. tak to
 pochopitelne mozne je.

> Na toto Vám nepomohou transakce, nýbrž zámky.

 V solidni SQL mne nenapada moc duvodu kdy je nutne pouzit primo
 LOCK prikaz.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/